Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~WILCZEWSKI | użytkownik

imię i nazwiskoMichal Wilczewski adresKrasnystaw / Lublin / Warszawa zarejestrowany19.08.2006 @18:58:15 ostatnio na stronie20.01.2015 @16:58:42
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.liestyle.pl
digarty207 komentarze7557 posty na forum29 newsy1

komputer / sprzęt
OLYMPUS, KIEV, MAMIYA

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Pogromca    08.11.2009 @16:57:11
yo !
_______
Siłą jest wiara w samego siebie.
~zdoonek    04.11.2009 @14:45:48
o to to tot ototot
~Collin2    04.11.2009 @00:04:38
Spoko prace! Bardzo w oko wpadają. pozdro.
_______
Krążąc po orbicie, jak HIV po prostytutkach....ostrość ustaw....

~lilaroz    03.11.2009 @23:50:53
Mnie też , mam nadzieję że kiedyś wypijemy, dobrej nocki
_______
Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył .
......Robert Bresson
~lilaroz    03.11.2009 @23:35:29
_______
Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył .
......Robert Bresson
~ostrowskikosma    03.11.2009 @23:27:54
masz w oku pierdolnięcie
~Joanna7    12.10.2009 @00:18:54
:D
~pozytywna    11.10.2009 @19:32:03
~elaczosnek    11.10.2009 @16:00:57
a no tak nie zapytałam czy mozna poobserwować.:D
wybacz mi tą bezczelnośc ale to przez genialność Twojej galerii.
_______
Kłamstwo to marzenie złapane na gorącym uczynku.
~Jedyneczka    10.10.2009 @13:35:25

~mizerka90    10.10.2009 @12:33:22
właśnie przegladam galerię baardzo ciekawa i pozwoliłam sobie poobserwować;D
~Thingkowska    09.10.2009 @16:52:42
dawaj, dawaj.. potrzebuje dobego nauczyciela, foto oczywiscie
odwdzieczne sie lypnym modelingien i wycieczka krajoznawcza:D

tak, przeprowadzilam sie, jakos warszawa nie spelniala moich oczekiwan.. tych najmiejszych nawet..
_______
Life is here, tomorrow never comes
~Thingkowska    09.10.2009 @00:21:25
ha! i tu Cie mam!!! juz nie Rzeczkowska!

micali sie klania:D

to kiedy wpadasz do niu jorku?
_______
Life is here, tomorrow never comes
~Thingkowska    08.10.2009 @16:51:48
no co? no co? juz nie mozna sobie obserwowac Cie tu i tam??
a ze dobrrrrrrrrrrrrrre to obserwuje:D

pzdr.
_______
Life is here, tomorrow never comes
~Rachela24    07.10.2009 @23:48:47
_______
i m good,i m gone..
~olicze    07.10.2009 @23:26:33
~dailydream    07.10.2009 @00:25:21
Nie "mieszkam" tutaj - raczej zaglądam tylko
Nie natknąłem się jednak jeszcze na kogoś tworzącego podobnie do Ciebie (zapewne ktoś jest, ale ja nie znam).
Stąd moja opinia o Twojej oryginalności ;]

pozdrawiam
~Vegger    07.10.2009 @00:02:46
postaram się

dzięki za poświęcony czas i odp na pytania.

pozdrawiam serdecznie i dobranoc

~Vegger    06.10.2009 @23:55:01
ok. rozumiem. i w 100% się z tobą zgadzam.
rozumiem, że to jakimś średnim formatem robione? 6x6 ?

i ostatnie pyt: co miałeś na myśli mówiąc o stworzeniu swojej estetyki? możesz sprecyzować ? -> [mówiąc o wzorowaniu się miałem na myśli inspirację...]
~Vegger    06.10.2009 @23:51:38
no tak. to miałem na myśli...
a czy nie jest tak, że odpowiednikiem ziarna w cyfrze są szumy ?
[kwestia definicji -> teraz to zgłupiałem]
~Vegger    06.10.2009 @23:47:42
chyba mnie zainspirujesz do zrobienia czegoś takiego.
mogę się wzorować ?
proszę proszę!



~isssi    06.10.2009 @23:47:07
zawsze!
_______
lubie przepalone zdjęcia
~Crowz    06.10.2009 @23:46:56
Piweczko! <3
~Joanna7    06.10.2009 @23:46:54
fajnie się dzieje u Ciebie.
!twardowskimarcin    04.10.2009 @22:55:09
hehehe no tytuł jest własnie od gry a ja to pamietam na atari 1040stfm
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 89 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt